Ni som inte unnar mig lycka & framgång - läs inte vidare

OCH dra åthelvete! Dra bara dra. Jag är så förbannat trött på alla tårar, tankar & känslor. Jag orkar inte med mig själv i det tillstånd jag hamnat i. Det känns som att jag nått botten & det kan knappast bli värre nu eller någonsin. I fortsättningen kommer jag inte blicka bakåt. Jag kommer att leva i nutid, drömma & längta efter framtiden & vad den har att erbjuda. Dåtiden är ett minne blott. Det är ett avslutat kapitel. & hur ont det än gör så är vi inget annat än ett minne. Vi existerar inte längre. Det är bara så det är. Tack Rebecka, Elin & Sara - men framförallt min älskade Niklas - för att ni tror på mig & fått mig att inse att jag förtjänar så mycket mer.

Tack också till Jonna för påminnelsen om att fokusera på det jag faktiskt har. Jag har insett att jag fortfarande är rik som har så mycket mer kvar än vad jag förlorat!
Jag är omgiven av underbara människor som bryr sig om mig. Som undrar hur jag mår, som är intresserade av hur livet med Niklas fungerar eller som spenderar tid på mig.

Det skönaste av allt är att jag kan koppla av nu. Jag behöver inte framtidspanika mer. Det är inte mars än men jag har redan sommarjobbet klart. Jag har dessutom fått ett extrajobb. Jag kan unna mig vardagslyx utan ångest. & jag kan studerar länder noggrant inför den resa jag tänker göra tillsammans med min kärlek i slutet av sommaren. Det kommer att bli vår första resa tillsammans. & det kommer att vara ett speciellt ögonblick. Jag har en stor plan i samband med det. Men det får förbli min hemlighet. Vilka intryck jag gör, vilka avtryck jag lämnar! Jag blev uppringd idag, åkte på intervju & kom hem med ett jobb! Fatta att jag är glad & att jag kommer att fira med ett glas vitt!


Kommentarer
Postat av: jonna

Så jäkla roligt för dig! Det är du värd! Grattis igen.

2010-02-26 @ 18:50:12
URL: http://jonnafrimodig.blogg.se/
Postat av: Tessan

Grattis, va kul!! =) Vad va det för jobb då?

2010-02-26 @ 20:21:00
URL: http://beuws.blogspot.com/
Postat av: Sara

Vad glad jag blir för din skull spegelbild. :) Du ser, det finns postivita saker som händer i ditt liv, kanske för att väga upp det negativa som varit och ge dig en skjuss i rätt riktning :) Hejja Ida!

2010-02-27 @ 11:09:19
Postat av: Nora

Grattis till nya jobbet!

2010-02-28 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0