Tjeena

Jag har typ tusen bollar i luften! Snart dags att bege mig iväg mot nästa intro somsagt. Det är så mycket jag skulle behöva göra, just nu känns det som. På sekunden! Tvätta, städa, rensa avlopp, diska, träna & fixa praktik! Det gäller att behålla lugnet & ta en sak i taget så löser sig det mesta.

Tisdag - fronter
Onsdag - studiebesök?
Torsdag - jobb
Fredag -jobb
Lördag - restaurang
Söndag - älskling fyller år

Det skönaste av allt är att jag tillåter mig att skita fullständigt i vissa måste´n & borde´n. Allt som har med städning att göra kan jag allt ta imorgon istället. & boka tvättstugan kan jag göra i förbifarten till jobbet nu. Det handlar om att prioritera. Känns som en lättnad att äntligen ha skickat iväg extraarbetet + bokresumén. & tusen mejl hit & dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0