080808 + Internationell orgasmdag


Okej, grattis alla Stockholmare. Det är eran dag idag. Men ni delar den egentligen med hela världen eftersom det även är den internationella orgasmdagen idag, vad jag hört. Jag känner inte för att göra något annat idag än att ligga i soffan & mysa. Det verkar inte heller som att katterna känner för något annat, de ligger i varsin del av bokhyllan & snarkar. Senare blir det att kila & mysa med älski & kanske styra upp en orgasm, bara för att. Nyduschad & insmekad med bodylotion ska jag nu krypa ner i soffan & läsa solo var det tänkt. Jag känner ett mycket starkt sug efter något, kanske choklad, men jag är inte säker. Godispåse inhandlas ikväll istället :) Ha en fin ORGASMDAG. XOXO



Kommentarer
Postat av: Jonna

Allt du tänker på associerar till Knull! Ida, du är så äcklig.

2008-08-08 @ 15:44:52
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är knull.

2008-08-08 @ 17:02:36
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0