Åhvadjättemysigsolenär!



Med en glass i handen, musik i öronen & sol som smeker huden varm begav jag mig mot åbackarna. Det var helt underbart & befriande att ta en promenad på egen hand & skaka av sig allt. Klar i tvättstugan blev jag precis med. Skönt! Msnkonverserar med Emelie. Om två veckor är det jag som hoppar i min sexiga tantkjol, vita skjorta & äckligt obekväma skor - då ska jag servera på ett medeltidsbröllop. Det blir det fjärde bröllopet för min del & jag bara älskar att få vara med & förgylla de lyckligas stund med härlig förstklassig service, yey. Den roligaste bröllopsfesten jag jobbat på var den förra, då Emelies syster Erika & Tony blev en. Det som var roligast var Emelies mammas tal, hon är för härlig dendär Gunilla :) Störtskön! Attans att sommaren redan är slut, det skulle varit härligt att hinna med att grilla haloumi med Emelie . Vi får ta igen det nästa sommar. Nu har jag inte tid för bloggen längre. SLUT (Bjuder på en bild när Bob & jag sover.)



Jonna, jag älskar dig! Du är underbar.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0