Ey yo :)


Aaaaaaaaaaah, det är fredag - igen, äntligen (!) Vad jag älskar fredagar, ni anar inte. Skönt att få lite ledigt ifrån helvetesjobb & sova precis hur länge man vill, utan att väckas av irriterande klocka, passa tider & allt sånt. Prognosen är säkert låg idag förhoppningsvis, kanske hemgång tidigare? Jag hoppas. Kommande vecka blir djävulsk, den värsta hitills. Damn. Men det är bara att bita ihop & ta de pass man får. Ska försöka flirta till min söndagnatt, extra cash liksom :) Imorgon blir det loppis med Jonna, för att sälja av med massa skit. Jag tror det är dags att dra ett varv med plattången & sedan knalla till bussen. Vi hörs senare kära läsare. Det känns som det blir en bra dag. Hoppas jag hamnar på lockis så att Håkan & jag kan använda fetLisa som snoköga. Skrattade så jag grät igår när jag tillverkade henne & Håkan hjälpte till eftersom jag är en så förbannat dålig konstnär. HAHA. So long! XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0