Godmorgon typ?


Inatt, jag vet inte när eftersom jag inte kollade på klockan - hursomhelst, jag väcktes av min älskling som sa "Ida, har du pincett?" Jag var väldigt yrvaken, men svarade ja & varför undrar du det. Han hade lyckats peta in sin hörselpropp hur långt somhelst in i örat. Så jag fick leka doktor & gräva ut den. Sedan somnade vi om & jag vaknade med ett ryck straxt efter halv sju & skrek "NIIIIIIIIIKLAS!" men då var han borta. Kollade telefonen & hade fått ett sms "Pullan, jag ville inte väcka dig. Du var så söt. Parkerar om bilen." Därefter somnade jag om & klev upp för en litenliten stund sedan. Nyser & är snorig. Men imorgon blir det nog jobbet ändå. Det första jag fick göra när jag klev upp var att torka Bobspya. Han tuggar nämligen inte torrfodret, så det ser helsjukt ut. Nu ; diska & städa lite, vi hörs. XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0