Gratis bio?


Gratis är gott.
Visst visst? Som medlem på denna sida samlar du poäng genom att klicka dig in på sidor, registrera dig eller ta del av erbjudanden exempelvis en prenumeration på veckorevyn. Hur lätt somhelst. & när du ändå har lite tid över & nästan dör av rastlöshet, varför inte fördriva den där & såsmåningom kamma hem ett presentkort på 700:-? Genom att bli medlem genom min länk är du extra snäll & ger mig poäng & det bjuder du väl självklart på? :) Hojta till, så gör jag dig en gentjänst! http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=46508

Väntar nu på min älskling & på fiskgratängen i ugnen. Har spenderat timmar i telefonen med Jonna, samtidigt som vi båda i vild förtvivlan klickat oss runt på gratisbio i hopp om feeeeeeeeta presentkort :) yey. Jag fyller år snart, eller rättare sagt om 7 veckor. Önskelista; Knallrosa kamera, presentkort på makeup store, Paris Hilton - Cancan.

Jag heter Maria i andranamn, är en inbiten snusarbrud vilket Jonna hatar & påpekar hur fuuul jag är, Min katt Jeppe är en tjej vilket jag upptäckte först hos veterinären då hon sa "Här finns inga bollar". & jag skämdes eftersom jag i telefonen när jag bokade tid svarat "ja" på frågan "Om bollarna hänger fram", jag är väldigt kräsen & äter mestadels skräpmat, jag är nagelbitare & kan inte sluta, tro mig - jag har försökt minst tusen gånger. Det visste du inte om mig? Adjö mitt herrskap!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hey! Jag ska hämta engla från dagis klockan 12, så jag måste sola innan dess. Hör av dig om du har tid, ciao.

2008-08-08 @ 09:36:27
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0