Haru käkat glosoppa?


Imorse ville jag bara dra täcket över huvudet, somna om, stanna hemma i sängen hela dagen. Vad underbart det hade varit. Tvingade upp mig själv trots att täcket var sådär extra skönt så att jag skulle kunna dödat för att få ligga kvar. Dagen flöt på rätt bra ändå & nu är jag äntligen hemma. Kom bara att tänka på hur förbannat mycket jag verkligen avskyr människor som glor. Visst kan man titta om man tycker någon är het, eller av vilken anledning somhelst. MEN att glo sådär superäckligt tills ögonen nästan trillar ur, det borde vara förbjudet. Jag blir så äcklad av sånt & brukar blänga tillbaka. Tror ni det hjälper? Nej, inte det minsta. Gör världen en tjänst, sluta glo! Nu har jag avreagerat mig, ha en fin kväll! Duschen väntar :) XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0