Helvetesdag & getingar


Vilken helvetesdag! Jag & Jonna kommer snart ligga sjuka i 40 graders feber efter den där förbannade regnskuren som aldrig slutade. Vi stod under ett parasoll som inte höll tätt, mitt i lera med översvämningar. Det dåliga vädret förstörde våra planer om att bli rika på loppisen. Det var fan i mig bara invandrare som ville ge 5:- för precis allt. Till & med mina Lee-Jeans. Jag menar, hur dum får man lov att vara? Jag lyckades få ihop 215:- tror jag. Det är ju alltid något & jag blev av med saker jag ändå tänkt kasta. Men min plan var att bli av med rubbet, vilket misslyckades totalt. Hursomhelst så var det trevligt att spendera dagen med Jonna & alla getingar. Har precis tagit mig en dusch & ska mysa ner mig i soffan, är helt slut. Som vanligt. & har lite ångest över att jag faktiskt(!) ska jobba imorgon. Min helg är slut. :/  Gaaah! Fast tänker jag på pengarna känns allt bättre. XOXO




Kommentarer
Postat av: Anonym

En förkylning sker pga av bakterieroch/eller virus



Inte regn =)

2008-08-16 @ 16:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0