Hemliga lådan.


Emelie var här tidigare idag & hälsade på en supersnabbis. Jag lämnade tillbaka några plastbunkar som legat längst inne i ett av köksskåpet i ungefär ett år. Bra där! Jag tror vi båda är lika glömska. Vi kom in på ämnet "Sexparty". Minns att vi snackade om det för ett tag sedan & bestämde oss för att ha ett sådant. Det är alltid kul att handla nytt till hemliga lådan :) Så, mina kära vänner - det blir någon gång i Septemer. Kanske i samband med min födelsedag? Yey. Är det någon som vet vad som hände med Oups i Norrköping? Gick det så förbannat dåligt att de var tvunga att slå igen denna underbara lyxiga sexbutik? Aw. Jag känner för en fika med någon kär vän, prata om allt, sex inkluderat & väldigt detaljrikt. Haha. Är det bara jag & mina vänner som är så frispråkiga? Adjöken!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack din sexleksaks-lover.

2008-08-06 @ 17:46:59
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Emelie.

Ja lite nya saker kan alltid va kul.. O frispråkig, det måste man va!;) Tur att vi är lika duktiga båda två på detaljer:P

2008-08-06 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0