Heta räkor


 

Helt plötsligt, bara sådär blev jag supersugen på heta räkor. JONNA, det är ett måste att vi drar till Kina & käkar det. Inte idag, men snaaaaart. Jävligt snart. Är du på? Om inte släpar jag med dig ändå. Jag tycker jag diskar & diskar ändå är det ett förbannat stort berg varje dag. Hur lyckas jag med det när jag varit ensam med mina katter? Ah, jag vet inte. Det är tråkigt att diska, men på något vis är det avslappnande. & det är kul när det är fint i köket igen, såklart. Solen skiner idag, det känns som höstsol faktiskt & jag ska avnjuta en glass i solskenet var det tänkt :) Vad underligt att jag känner mig fit for fight trots att jag är inne i "helvetesveckan" nu. Ingen mensvärk alls. Det brukar vara förjävligt, jag brukar vara förjävlig. Men jag är en ängel. Tack gud? Ha en fin helg kära vänner! (Maryloubejbiiii, ring ikväll på mobilen - så ringer jag upp! Ok?)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad ska jag hjälpa dig med min sköna?

2008-08-22 @ 16:33:35
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0