Hungriiig & sömnbrist - bad combination!


Efter en timmas tupplur, en kebabtallrik & en härlig dusch känner jag mig som en helt ny människa. Förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken en stund tillsammans med min älskling idag :) Jag hann faktiskt sakna honom väldigt mycket på den korta tiden vi inte sågs. 36 timmar för att vara exakt. Gah, så härligt att ha någon eller någon vafan snackar jag om(?!) Så underbart härligt att sova tillsammans med den man älskar mest av allt. & tanken på att vakna jämsides med honom vareviga morgon gör mig så lycklig. Aw aw aw. Mamsegos ringde mig förut, vi pratade bort mycket tid. Jag är så glad att hon vänder sig till mig när hon känner sig ensam & vill lätta på sitt hjärta. Det känns bra att få ge tillbaka kärlek, omtanke & visdom på något vis. & faktum är att jag är en riktigt bra lyssnare & dessutom en klok sådan. När det gäller andra & andras problem. För gäller det mitt egna ser jag allt i svartvitt, inget ljus i tunneln & aldrig några lösningar. Tralala. Nu ska jag ringa min mamma & säga godnatt. Sedan blir det myspys i soffan med en karl & 2 tokiga & galet håriga kattjäklar. XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0