Infinity


Ey! Jag har precis varit på Maxi & handlat. Aw, hittade ett par rosa pumaskor. DET var kärlek vid första ögonkastet. Blev endel annat lite tråkigare också, som mat fast det är ju ändå nödvändigt. & jag hittade några saker jag bara måste ta med min älskling för ett godkännande innan jag handlar dem. Även det var kärlek vid första ögonkastet, men eftersom det ska pryda vår gemensamma lya kan det vara bra att han också är iallafall lite småförälskad. Tråkregn idag, blah. Träffade Mia på Stadium. Amandabäbisen är redan 4 år. Shit. Tiden går fort. Nej, nu ska jag göra annat. Ciao



BÄSTA just nu. Jag är kär!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag har skrivit åt dig! Mongo! =) Hur är det med dig?

2008-08-26 @ 18:12:10
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0