Irriterande.


Jag har så svårt att hålla mig borta från bloggen, aw. Nu har jag iallafall duschat & sitter med hårinpackning i huvudet som snart ska sköljas. Därefter är det väl bara att kila ner till tvättstugan & byta maskin. Har nog faktiskt hunnit med det mesta jag skulle göra redan. Bara att vänta tills klockan blir fem så att jag kan lägga mig tillrätta i soffan & vila ett tag, förhoppningsvis somna :) Jag stör mig grymt mycket på människor som kommenterar anonymt. För det är nästan alltid pikar eller liknande från anonyma. Hey, stå för vad ni skriver! Något annat jag stör mig galet mycket på är bloggare som gör reklam i mig blogg. Har ni inget vettigt att skriva, så ser jag helst att ni inte skriver alls. That´s it! Förövrigt är ni välkomna att tycka & tänka precis vadsomhelst, men känner ni för att dela med er av det - så skriv under med namn eller länk! Inatt får jag se Carro igen, det är 4 månader sedan. Härligt att hon också fick natten, då kan vi umgås på rasterna & snacka skit, yey. Nu ska jag käka äggmacka var det tänkt. Någon som vill hjälpa till med packning & flyttstäd? XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0