Jonna = mobboffer?


Jag är sjukt trött idag, somnade inte förrän runt tolv. Dagen har gått fort ändå, vi har haft kul & skrattat förbannat mycket. Jonna började skolan idag & som jag anade blev hon klassens mobboffer pga att hon har en stor näsa. Elaka psykgubben åkte inte bussen idag, som tur var. Orka stöta på honom igen. Blah. GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP! Precis i samma sekund som jag satte mig ner för att blogga försvann allt, jag har inte en aning om vad jag ska skriva. Känner mig enbart tom & helt slut i huvudet. Lite sömn känns lockande :) XOXO





Kommentarer
Postat av: Jonna

Tss.. Det slutade med att jag blev klassens stjärna. Jag är helt förstörd idag, fick spendera två timmar efter skolan och skriva autografer & berätta hemligheten bakom all skönhet jag lyser upp. Sen fick jag slita mig ifrån alla fanz och springa, de var som tokar och bara slet i mig, alla ville vara min vän, ALLA! Helt sjukt, Jaja, nu ska jag inte fortsätta älta, men du förstår ju kanske att jag haft fullt upp hela dagen. Det är inte lätt att vara kändis.

2008-08-14 @ 17:21:47
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0