Kladdkaka, kaffe & klapp


Hemma från kalaset, det blev en snabbvisit. Hos älskling bror bjöds det på kaffe, kladdkaka & bullar, för att inte glömma det trevliga sällskapet. Eventuellt ska vi vara hundvakt imorgon till Navajjo, men det är inte helt säkert ännu - utan återstår att se. Hursomhelst ser jag fram emot det ifall det skulle bli så, för jag älskar hundar. Vill SÅ gärna ha en egen krabat. Står & velar mellan en fralla & en Engelsk Staffordshire bullterrier, det lutar mest åt fralla. En stor hund i litet format. Älskling vill också ha en hund, fast det är mer ansvar än katterna som jag redan har - som han får på köpet. De är väldigt självständiga djur, katter - trots att mina är galet kelsjuka & kärleksfulla, framförallt Jeppe. Vi tar en sak i taget, först flyttar vi ihop, projekt skaffa hund får bli ett kapitel längre fram i vårat liv. Det finns så mycket vi vill hinna med innan vi skaffar hund, villa & barn. Typ se världen, resa runt, slippa detdär superstora ansvaret & bara sova hela dagarna eller springa runt nakna - om man nu känner för det. Fast en liten fralla skulle inte skada. Aw. Vi ska mysa hela kvällen nu. Chips & U.S orginal dipp är inhandlat & colan står på kylning, yey :) Härliga fredag! Hur stor del av alla som bloggar är MÄN tror ni? Kan det vara 50/50, eller är det mest kvinnor? Hursomhelst, min älskling förstår sig inte på mitt bloggande. För mig är det en självklarhet, en passion i livet :) Men somsagt, kvinnor & män är så förbannat olika. XOXO



Fröken M om Mina skor:
Vill bara säga att jag tycker om din blogg enormt mycket. Är dålig på att kommentera men läser ALLA inlägg :) fina tankar, formuleringar. En agressiv, snäll smart och vacker kvinna. min idol typ :-) gärna lite mer bilder på dig & dina kläder? :D

Tack, kul att höra. Du skulle lämnat länk så att jag har möjlighet att besöka din blogg tillbaka, om du nu skriver någon :) Jag vet att jag är dålig på det där med bilder, det liksom går i vågor. Jag får skylla på att min kamera & sladd inte fungerar tillsammans & att det känns surt att behöva fota dåliga bilder med mobilkameran. Ibland får jag till det iallafall, tackvare rätt ljus. Hursomhelst, tack.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha vsg =)

jag äter kladdkaka just nu thihi

2008-08-08 @ 20:19:26
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0