Måndag


Det blev knappt 6 timmar sömn, osammanhängande dessutom. Trots att jag var så himla trött att jag mådde illa & nästan svimmade sov jag så förbannat dåligt. Men natten gick fort, det var skönt. & att jag jobbade med underbara människor gjorde sitt också. Först tänkte jag sjukskriva mig, men torkade tårarna, samlade mig & bestämde mig för att göra det bästa av saken. & det var väl egentligen tur det. Att bara ligga hemma med tusen tankar hade inte varit ett dugg bättre. Jag känner för att prata med någon, gamla minnen, något kul - för att kunna tänka på annat, glömma det som gör ont för en stund. Men det är nog omöjligt att glömma eftersom jag konstant sedan igår känt ett tomrum inuti. Svårt att förklara, men känslan finns där. Nu ska jag ta mig en dusch, klockan börjar bli mycket. Kväll snart. Mysanermigisoffatajm. XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0