Mardrömmar & huvudvärk


Katterna är helvilda, jag vet inte vad det tagit åt dem. Men det känns på något vis som att de bestraffar mig när vädret är dåligt, trots att de är innekatter. Att sitta i fönstret & kolla på regnet är kanske inte någon hit. Kom precis hem, har varit ute på en liten promenad som tog mig till solariet för en soldejt med Jonna & sedan till affären. Min plan är att härnäst käka frukost & sedan ta tag i disken. Äntligen fredag! & jag har bara spenderat 6 timmar på jobbet denna vecka. Det är något konstigt fel på mig, jag har hela tiden en molande huvudvärk som gör ont bakom höger öga. Vad är det liksom? Förkylning från & till dras jag också med. Får mina attacker då jag nyser nonstop & sedan bara rinner det från näsan som en kran. Blah. Sömnsvårigheter dessutom, natten bestod av mardrömmar. Maria ringde igårkväll, precis när jag & min älskling skulle mysa ner oss i soffan & kolla på en film. Vi pratade väl i någon timma, trots att det mest kändes som 5 minuter. Så är det alltid. Vi har alltid så mycket att prata om! Damn, vart tog sommaren vägen? Jag som älskade kvällsdoppen tillsammans med älski. Är det meningen att jag ska få vänta ett helt år nu? Sommaren borde vara längre minsann. Ciao

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, nej jag kom vid kvart över 12. Men det var inga problem sa dom. Sola aldrig dom där solarierna som jag solade, skit solarier. Fick du någon färg då? Jag tror brudarna som kom in stack.. Dom orkade säkert inte vänta, synd för dom lixom.

2008-08-08 @ 12:45:08
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Fia

Du ska ju inte sola om du är sjuk Mongo!!! Hahaha

2008-08-09 @ 12:20:46
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0