Min rosa delfin



Oj! Klockan är redan sex. Jag har spenderat hela dagen med älskade mamma & hennes Juha, är lite trött nu. Är somsagt inte helt kry än, men det var skönt att komma ut & se lite folk. Vi spelade på chokladhjulet med förhoppningen att vinna 2 kg toblerone, självklart gick storvinsten till någon annan. Mamma inhandlade en riktigt snygg väska, jag 12 par strumpor. Alltid bra att ha. Jag bara älskar motivsockor. Magen kurrade & vi letade i vild förtvivlan efter någonstans att äta, tillslut hamnade vi på Golden Bangkok. Det blev med andra ord thailändskt. Riktigt gott! Desserten var ändå godast - friterad banan med vaniljglass. Aw. & jag fick den rosa delfinen! Knallade runt med den & kände mig ungefär som fem år, men den var så söt. Så vad spelar det för roll? :) En härlig dag minsann. Träffade på många välbekanta ansikten i vimmlet, däribland sötBoel (min f.d serveringslärarinna) så det blev kramkalas! Hon skulle försöka fixa extrajobb till mig. Aw, så förbannat underbar att man inte kan låta bli att älska henne. Nu ska jag fixa iordning lite här hemma. Ciao



Kommentarer
Postat av: Jonna

För att du håller på o ändrar saker i stilmallen. Ge fan i det. Fråga först, så hjälper jag dig. Haha! Ska käka snart. Ringer dig sen. Puss.

2008-08-24 @ 13:14:05
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0