Natt, yesyesyes


Yes, jag fick nattpasset, 23-07 :) & tackvare det uppstod intriger & avundsjuka. Men så har det alltid varit när det gäller nattpassen. Så det var somsagt inget nytt eller oväntat. Lunchade med Charlotta, Cliff, Linn & Anna. & sedan bjöd Charlotta på avskedsbulle till kaffet. Helgalen dag & mycket avsked. Många som gjorde sin sista dag idag, som man kanske aldrig mer kommer att få se. Imorse var jag tjurig, likaså igår. Det är en människa som tror att hon kan köra över mig totalt, för jag har tänkt att okej vi gör på hennes vis eftersom jag är ny på detta område & hon vet säkert bäst. Detta har då fått henne att tro att hon kan köra med mig precis hursomhelst, men se det gick inte - bet ifrån rejält både igår & idag. Mig sätter sig ingen på! Det blir en kort helg för min del eftersom jag börjar 23 på söndag. Martin skulle vara snäll & hämta upp mig :) Jag har fullt upp hela helgen. Lördag blir det loppis med Jonna & på kvällen försöka hinna umgås med min älskling. Söndag ska jag tvätta 12-17 & sedan blir det väl att försöka sova en stund tills jag börjar jobba, yey. Extra cash! 100% OB på söndag. Det blir väl 2000:- rent kanske? Ey, inte helt fel. Nu känner jag inte för något annat än en lång härlig dusch :) Ciao

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

definiera... fittdjur?

2008-08-16 @ 05:31:17
URL: http://madelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0