Pissed-off


Jag hatar människor som inte kan hålla sig till sanningen, som hittar på saker, drar egna slutsatser & sedan sprider det vidare. Vad är vitsen att sprida vidare något man inte är 100% säker på? Eller när man till och med själv är medveten om att en sak gick till på ett sätt men ändå drar till med en egen version & egna spekulationer. Jag spyr snart, jag är så förbannat lack & trött på sånt. Vart är respekten? Att ni inte skäms! Att ni inte bara drar något gammalt över er eller lämnar jorden i den farkost ni kom hit med. För uppenbarligen hör ni inte hemma här. Jag har så mycket erfarenhet av människor som spekulerar & hur det går. Negativ erfarenhet.

Ett exempel. . min vän försvann plötsligt från jobbet  för 4 månader sedan & har varit borta sedan dess, jag vet varför. Övriga kollegor vet ingenting utan spekulerar & sprider vidare lögner om att han missbrukar & sitter på hem. Det gör mig både förbannad & sårad på en & samma gång. Eftersom jag vet anledningen & det gör ont. Självklart försvarar jag min vän så gott jag kan, men utan sanningen blir det svårt att få människor att förstå.

Sedan är det en annan sak. När jag sagtnågot till en vän som sedan spekulerar & kommer fram till att det inte alls gick till på det sättet jag sagt, trots att jag varit huvudpersonen i dramat - och sedan sprider sin "sanning" vidare. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR?

Jag har som ni förstår inte somnat ännu, är på tok för upprörd. Nu ska jag ringa min älskling, för jag känner att jag verkligen behöver honom nu. Han är verkligen underbar min man. Mitt allt i evighet. Adjö!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jävla idioter!



Tack för din omtanke och det fina smset :)

Jag gick och la mig tidigt, som du kanske förstod, jag orkade inte vara vaken för att bara tjafsa. Det tjänade inget till. Hoppas natten gick bra, vi hörs väll sen? Love you.

2008-08-18 @ 13:42:33
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0