Punkt.


Jag är hänging, har ont i halsen & nyser non-stop. (Dags för världsrekord?) Min näsa rinner konstant. Pinsamt om någon ser det eftersom jag beslutat mig för att kila till jobbet ändå. Det är bara några dagar kvar & jag behöver pengarna, såklart. Pappa & Ullis var här igår, vi drack en kopp kaffe & försökte bestämma vilken dag som passar oss bäst att lämna bokhyllan. Vi kom inte fram till något, så det återstår att se. Telefonerade i en evighet med Jonna, Emelie & Cissi. Sedan somnade jag gott  innan första pausen på csi. Älskling, krya på dig så vi kan kramas snart - för jag saknar dig! & jag är trött på ensamheten. Eller att vara utan dig, rättare sagt. Tok-katterna ger sällskap & kärlek, men det går inte att jämföra. Bussen går snart utan mig. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0