Rödhårig.


Jag somnade med blött hår, så någon bild på hur resultatet blev behöver ni inte vänta er, inte idag iallafall. Jag skämms som det är genom att bara gå runt här med sovarfrillan trots att jag bara har katterna som sällskap. Vaknade med en tjockJeppe på magen. Vad jag älskar den kärleksfulla katten. Nu är jag somsagt rödhårig. MEN somvanligt blir det fesigt i längderna. Jag förstår inte. & klippa av mig håret får jag inte göra för min älskling. Egentligen är det bra tycker jag, för jag vet att jag kommer att ångra mig, som alltid. Gav min älskling ett förslag på en frisyr. Tänk er, kort, pottfrilla, men askort spikrak lugg & gulorange färg. Jag var ganska seriös trots att jag inte menade något alls. Min älskling blev arg. HAHAHA. Snart kommer han hit OM bara detdär förbannade spelet kan ta slut någon gång. Gah. Vi ska förövrigt äta fiskgratäng gjord på rödspätta. (Nu ska jag kolla om Jonna skrivit kommentar.) Något bra på teve ikväll? XOXO




Kommentarer
Postat av: Jonna

AHAHA vilket mojje du är! "bara för att du ska kunna gå ut på krogen"! Fast man vet ju inte med dom där kärringarna på det där jävla jobbet. Men om du ska vara hemma, ska vi ta en morgon-solning då eller har du solat sönder dig?

2008-08-07 @ 18:09:23
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Jonna

hey redhead. Ring mig sen om vi ska sola imorgon, ok?

2008-08-07 @ 18:53:38
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Fia

2008-08-08 @ 12:17:27
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0