Sardiner = glada katter :D


Väl hemma från solariet bjöd jag katterna på sardiner & bestämde mig för att rengöra detdär förbannade ugnsgallret. Nu har jag gnuggat så att mina fingrar sitter löst. Funderar på lite frukost innan jag beger mig in i duschen, magen kurrar. Därefter måste jag fortsätta med det förbannade ugnsgallret. Sådana småsaker går ju att fixa nu när det finns tid över istället för att fixa allt sånt i sista stund. Grått tråkigt väder utan sol i sikte. Det är väl helt enkelt hög tid att ställa in sig på höst nu. Jag menar det är mörkt redan vid nio. Gah. Idag känner jag mig bara så fruktansvärt seg & orkeslös trots att jag inte gjort något ansträngande alls i helgen, förutom att slåss? ;) Det får bli soffläge hela dagen för min del. & det är ingen idé att fortsätta blogga när jag är så hemskt tråkig. Haha. Vi får se om inspirationen kommer tillbaka. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0