Skärpning!


Utmaningen jag fick från ANONYM är fan i mig stulen från en storbloggares blogg & inte ens svaren är borttagna. Var det ett misstag eller försöker personen i fråga utge sig för att vara någon hon inte är? 2 av mina vänner fick samma utmaning, fast då var svaren borttagna, så man kan väl anta att det gick lite för fort att klistra in det till mig. Men man kan aldrig vara säker. Det är inte okej att rakt av kopiera vad någon annan skriver på sin blogg. Varför ska man ta någon annans frågor, utan att svara på dem själv & skicka runt i andra bloggares kommentarer? Eller glömma sudda ut svaren från den man stulit det av innan man klistrar in det & skickar runt det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0