Talar ut


Jag hörde en sång, en mycket dålig sådan - men för en sekund kände jag mig glad & inbillade mig att det var min födelsedag idag & att det var mig de sjöng för & ville ge paket & uppvakta. När jag sedan insåg att jag bara är en ensam idiot kände jag mig faktiskt riktigt tragisk. ^^ Jag sitter fortfarande här på mitt inte alls feta arsle & har inte ens intagit frukost ännu. Då förstår ni säkert att jag inte heller tagit tag i disken. Det enda vettiga jag faktiskt gjort hitills idag var när jag gled in på ams.se & sökte tre jobb. Så av den anledningen är jag ändå lite stolt över mig själv & det har jag all rätt att vara. Jag ska inte göra ett skit idag & jag tänker inte säga att det ska bli underbart eftersom jag inte tycker det i nuläget. Men vem vet. Jag kanske vinner denna fight mot bitterfittan. Den som lever få se. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0