Tidningsberoende


Jag lägger alla mina pengar på tidningar, godis & skräpmat. Tidningar är verkligen beroendeframkallande. När jag kilar till kiosken för att bara handla snus slutar det oftast med att jag får med mig en tidning också. Solo, Cosmopolitan, Glamour, Glaze & så prenumererar jag redan på Veckorevyn. När jag sedan läst alla dessa tidningar & det inte finns något nytt på hyllorna blir jag smådeppig. Ska snart slänga mig i soffan bredvid min älskade man & läsa Glamour. & svulla ska vi göra resten av kvällen. Egentligen har vi nog godis till ett helt fotbollslag, men i ärlighetens namn är vi sådana glupska  chokladtorskar att vi inte har någon tanke på att dela med oss. Min kärlek kallar. XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0