Tyst som i graven




Jag gick hem från min karljävel för en stund sedan, har var så hemskt tråkig & spelade bara detdär spelet högsta volymen & jag fick inte ens ha ljud på teven för att han måste höra vad den engelska böggubben säger. Väl hemma insåg jag att det inte är mycket roligare här när allt jag kan tänka på är hur jag ska packa & städa. SAVE ME! Men visst, jag har ju tok-katterna som sällskap & dom tillåter mig att se på teve med ljud, jag får dessutom lyssna på vilken musik jag vill, när jag vill. Dom ger mig äcklig mycket kärlek & värme utan att klaga på värmen till & med. Underbara katter. Efterlyser äventyr & galenskap! Ring ring, bara du slår en signal?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ida jag har ett äventyr till dig ; NU FAN FÖLJER DU MED MIG OCH SOLAR.

2008-08-09 @ 12:46:43
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja, vi kan vara lite crazy och görat till 18 minuter istället. Några minuter långvarigare ;)

2008-08-09 @ 12:56:01
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0