Vansinnesutbrott


Det blev myspys med kladdkaka & chokladmuffins som jag köpte med mig. & lugna gatan tills en biljävel åkte i säkert 120 på en 50 väg där jag fått en katt påkörd & där många barn & cyklade barnfamiljer förekommer. Jag blev såklart arg som ett bi & hakade på min moster för att ge dem en omgång. Jag skrek mig hes & fick ett sånt vansinnesutbrott att det kändes som hjärtat var påväg ur kroppen. Är det något jag verkligen inte accepterar så är det fyllekörningar. & att fem vuxna karljävlar sätter sig i en bil är så sjukt att det inte finns! När de dessutom inte kan stå för det eller ta på sig ansvaret för vad de faktiskt gjort utan bara skyller på varandra, då lackar jag ur riktigt ordentligt. Tänk om de kört ihjäl någon oskyldig människa. Det finns så många tänk OM. Men en sak är klar, dessa idioter tänkte inte överhuvudtaget & det fick de minsann höra. Synd bara att polisen var så blåsta & missade dem. Förstår inte hur de kunde misslyckas så. :/ Ärligt talat, så förtjänar sådana människor att sitta bakom lås & bom. För att ta körkoret ifrån dem, vad gör det för skillnad när de ändå kör utan? GAH, jag är så förbannad.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Du vet väll att jag alltid håller tummarna för dig när du gör något. Hittade du något jobb sen?

Krm.

2008-08-10 @ 09:21:33
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja fy fan för såna idioter !!!!

2008-08-10 @ 09:59:31
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0