Godmorgon :)


Jag & Jeppe

Godmorgon allesammans! :) Efter Bobs tusen tappra försök att få upp mig från sängen lyckades han äntligen för ca 20 minuter sedan. Han hoppade då upp & gosade mig i ansiktet, vilket är väldigt ovanligt för att vara han. Vi gosade en stund. Aw. Därefter ringde ett cepenummer till min hemtelefon & jag hade ingen röst när jag svarade, tur att det bara var Cissi & ingen försäljare som förtjänar en rejäl diss som kräver röst. Augustifesten har börjat. Så förbannat irriterande med fyrverkerierna! Hemma hos mig ekar det från alla håll & kanter & låter mest som krig. Jag var trött & sjuk, ville inget annat än att sova & det var självklart omöjligt under dessa minutjävlar. SJUKTSJUKT irriterande. Jag har hunnit med att diska redan & tänkte nu koka havregrynsgröt, som jag fick av mamma igår :) Hon vet att jag älskar det, men att jag aldrig lyckas göra gröt i hennes klass. Det blir fel på konsistensen, äckligt kladdigt. Denna skulle vara perfekt, mer tuggmotstånd & med havre & korn. Litar på mamsegos. Lön på måndag, vad najs :) Tråkigt att behöva slänga ut 1500:- på en borttappad nyckeljävel. Är det inte lite att ta i? Jag tycker fan i mig det. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0