Summering av gårdagen


Jag hade verkligen inte tid att blogga igår, var inte hamma förrän sent på kvällen & då var det inget annat än mys som gällde :) Dagen spenderades på stan med Jonna, det blev en cola & fruktsallad på fräcka. Vi blängde sönder en skabbig brud som vi har som gemensamt hatobjekt. Det inhandlades kläder, en sjal & hårfärg :) Fanns inte så mycket på stan som verkligen var kärlek vid första ögonkastet. Efter att jag sällskapat med Jonna hämtade Emelie upp mig & vi drog runt i hennes lilla bil. Det blev City Gross & Ingelstad handelscentrum & självklart MC Donald´s. Väl hemma fick jag så förbannat ont i magen att jag nästan dog. Magkatarr. & sov inte alls många timmar inatt, men nu är det bättre. Somsagt, det blev mys för hela slanten tills jag & älskipälski somnade sött i soffan. Jeppe var med på ett hörn såklart, som alltid. Nu ska jag packa det sista, så jag har det gjort. XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0