Fräcka med Emelie.


Efter 12 minuters solning mötte upp Emelie på Kungsgatan & kilade till Fräcka. Vi trotsade vindarna & satte oss utomhus under en varsin filt. För min del blev det bakad potatis med skagenröra. Äntligen(!) fick jag min "fika" med en kär vän & prat om precis allt, mycket detaljrikt dessutom. Därefter kilade vi till Hemköp & småhandlade lite, blandannat köpte jag en hårfärg eftersom det återigen börjar bli grönt. Nu kan jag inte fega längre, tänkte jag & köpte en mörk rödbrun färg. Sitter här med skiten i huvudet & väntar på att tiden ska gå så att jag får skölja ur det & se resultatet som förhoppningsvis inte blir så lila som det ser ut nu. Damn. Jag tappade hakan utanför hemköp & sa till Emelie, TITTA där! Vill inte nämna några namn, man vet aldrig vem som läser min blogg ;) Hursomhelst, hur kan man tillåta sig själv att se ut så? Människan var överviktig redan som liten, men nu - fy fan. Tänk alla följdsjukdomar, problem med rygg, knän - you name it. Dagens skratt; när jag & min bror som små var påväg hem från skolan & denna människa kommer på sin cykel & stajlar. Helt plötsligt fastnar hennes "tavla" i framdäcket & hon far över styret & gör vääärsta volten. Ett gott skratt förlänger livet. & skadeglädje är den sanna glädjen, inte sant? Nää, nu var jag sådär äckligt elak. AHAHA. Hursomhelst, trevligt att träffa Emelie & få prata av sig lite. Det kändes som jag verkligen var i behov av det, yey. NU: mys med (tjej)Jeppe & Bob. Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0