UTMANAD?!


Jag förstår inte vitsen med anonyma kommentarer. (Whatzthamuthafukkingdeal?) Jag förstår heller inte vitsen med att UTMANA någon anonymt. Men hey, du ska få dina svar. Läs & njut.

1. Humör just nu: Trött & sjuk.
2. Kläder just nu: Raggsockor & stor t-shirt.
3. Musik just nu: Ingen. Teven står på. Soffan väntar.
4. När åt du senast: 5 minuter sedan. Fruktsallad.
5. Favoritkläder: Bekvämt.
6. Fisk eller badkruka: Mittimellan.
7. Saft eller alkohol: Saft.
8. Längd: 169cm
9. Hur många kuddar: 7 stycken.
10. Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska, förtillfället.
12. Sparare eller slösare: Beror på.
13. Ska du duscha idag?: Duschar varje dag.
14. Hur många barn vill du ha i framtiden: Ingen kommentar.
15. Framtidsplaner: Många.
16. Bio eller promenad: Promenad.
17. Största svaghet: Choklad.
18. Skriver du dagbok?: Nej.
19. Vem är snyggast i världen? Föredrar inre kvalitéter. Men självklart är min man alltid vackrast i mina ögon.
20. Har du en besatthet?: Nej, jag är inget besatt psyko.





Kommentarer
Postat av: HannaEllenor

Sv; Ja ungefär samma här! Då har jag uppfyllt det mesta ;P inte konstigt att dom tankarna dyker upp hos mig :) de är bara resa, och dö lycklig o gammal med familj som ska prickas av hehe :p

2008-08-19 @ 22:54:24
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Emelie

De finns på både ellos och gojane.com :)

2008-08-20 @ 02:47:32
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0