Viva la vida!


Aw! Den låten får jag bara inte nog av. Har alltid varit lite småkär i Coldplay :) Så härlig. Jag saknar min älskling mycket. Vi kommer inte ses förrän imorgon när jag vaknat, vilket lär bli runt fem om jag käner mig själv rätt. Jag borde ställa klockan så att jag kan somna skapligt imorgon kväll. Annars lär jag vara heldöd när jag ska upp på tisdagmorgon & jobba. Knepigt med olika pass. Väntar bara på att tvätten ska torka nu & under tiden packar jag. Det närmar sig nu. På fredag börjar jag nog flytta över saker till älskling. Aw! Som jag längtar. Äntligen(!) ska vi bli sambos efter 4 år & snart 8 månader tillsammans. Jag skulle helst av allt vilja kila hem till älski & lägga mig i hans famn & sova (för då sover jag som bäst) MEN han är sjuk. Så jag gör nog klokast i att slänga mig i soffan med monsterkatterna som sällskap istället. JONNA är en röv som inte svarar i sin mobil när jag känner för att prata bort en timme eller två. Gah. Känns lite ensamt, så jag är rädd att jag snart börjar prata med mig själv. Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0