Atjo


Snart är det dags att bege sig mot jobbet för att arbeta några timmar. Sedan ska jag slänga mig i soffan, fortsätta läsa cosmo & bara slappa. Ser berkligen fram emot det! :) Imorgonbitti ska jag på en intervju. Vart är hemligt & hur det går får vi helt enkelt se. Som ni förstår är jag tvungen att söka jobb eftersom jag bara har en deltidstjänst & för att få ersättning från alfa krävs detta. Jag har inga förväntningar alls. Känns det okej & jag erbjuds heltid funderar jag på att skjuta upp pluggandet. Erbjuds jag bara deltid kan jag lika gärna stanna kvar på mitt nuvarande jobb tills jag förhoppningsvis blir antagen till någon skola. Nu ska jag fixa lite innan jag kilar iväg. Ha en fin kväll hörni. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0