Det finns folk till allt.

Någon var visst tvungen att spy & bajsa samtidigt, men tro inte att något av det hamnade i toaletten. Jag är glad att jag slapp städa upp efter den människan. Att man har mage att göra så utan att städa undan. En offentlig toalett, tänk om det varit kö & någon pekat på dig & skrattat? Det hade jag gjort. Du borde skämmas, äckliga människa. Påväg hem med glitter i håret blev jag stoppad av en ung kvinna som frågade om jag inte ville skänka mitt glitter till dem eftersom de hade för lite. Självklart gjorde jag det & knallade hemåt med ett leénde. De smyckade figurerna som står på skvallertorget med lakan & glitter. Vilken härlig idé :) Haha. Nu är det nog dags att påbörja sminkningen & kanske väcka sambon som sover middag? Sedan bär det av på lilljul. Myspys. Ha en fin lördagskväll hörni, för det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0