¤%/%(/&)(=(

Jag är så frustrerad. Har hållt mig frisk så himla länge. Bara några förkylningar hit & dit som snabbt gått över. Senast jag var sjuk var i Augusti då jag hade en jobbig influensa, men sedan dess, frisk som en nötkärna. . tills nu. Lagom till jul. Jag hatar det! Varför varför varför? Jag mår verkligen dåligt. Orkar inte prata ens, jag som ällskar att prata. Att dricka gör ont & bara att andas. jag som hade sett framemot julen & all stress, allt åkande hit & dit. Jag hade faktiskt sett fram emot det. & nu får jag stanna hemma. Eftersom jag smittar är det lika bra att inte åka till Niklas farmor & farfar, äldre människor har som bekant inte ett immunförsvar som är på topp & jag vill inte smitta dem :) & jag som tog ledigt den 27e, lördagen, eftersom jag ville gå ut & dansa. Det kan jag glömma eftersom jag äter penicillin minsann.  Sug min kuk. Ååh! Får vänta tills nyår, men vi har inga planer ännu. Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0