Familjen




Det viktigaste som finns är familjen. & jag har väl inte alltid visat min uppskattning eller tacksamhet för allt ni gjort eller för att ni bara finns eller för att ni är ni. MEN jag är verkligen tacksam av hela mitt hjärta. Jag älskar verkligen er. & för er skulle jag slåss tills jag stupade. Jag vet att våld inte är lösningen & jag vet hur hemskt det kan sluta, oavsett om man har för avsikt att verkligen skada eller inte. & jag vet att jag bara är en liten tjej, men trots det är jag inte den som ser på när någon utövar våld. Jag kan inte räkna upp på mina händer hur många gånger jag tagit till våld för att beskydda de jag älskar. & det tänker jag fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0