Förlåt :)

Vad jag låter negativ! ^^ Självklart finns det mycket som är bra också. Men det är så himla skönt att bara på beklaga sig lite. Få ut känslorna liksom :) Snart  ska jag diska lite & städa undan. Det är konstigt vad fort det blir smutsigt. Inte kan det bero på mig? Det måste med andra ord vara min sambos & katternas fel ;) På Lördag fyller svärfar år. Niklas sa till mig att tänka ut någon present & hur lätt är det för mig? Jag älskar självklara presenter, gärna får de vara spontana också. Ni vet, när man kilar på stan & något bara skriker ´det här är SÅ hon eller han´? Att behöva leta med ljus & lykta efter någonting & hoppas att det blir bra är aldrig kul. Förövrigt älskar jag att ge bort presenter, spontana sådana :) Visst är det kul att få också, men inte lika kul som att ge & se hur lycklig någon blir. Niklas frågade efter en stund "kan vi inte ge honom Bob?" ALDRIG! Över min döda kropp. Visst att min svärfar är väldigt förtjust i den kattjäkeln, men han är faktiskt min lilla bäbis. Jag skulle inte klara mig utan honom, trots att han ofta går mig på nerverna med sitt ylande. Ledsen Ove, men Bob stannar här :) Nu återstår att klura ut vad vi ska handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0