Gäsp

Rekord! Jag har fan snoozat i en timma. Hur är det möjligt? Bilson. Haha. Förstår inte. Jag skulle upp klockan tolv för att tvätta, vaknade nyss med missade samtal & sms. Tyvärr var det inte bara tvättiden jag missade, även Jonna. Fan. Nu vet jag inte när det finns tid för oss att ses. Suck. Har ni lyssnat på min kärleksaffär ännu? Gör det gör det gör det. Inatt pratade jag med mammi i telefonen mellan två & tre. Vi bestämde att hon skulle ringa om hon in te kunde sova, fast det kunde hon nog :) Tur det. Kvar låg jag vaken, ensam i min soffa. Det suger att inte kunna sova när man inte vill något annat. Jag har inga planer för denna dag, återstår att se vad det blir av. Om en liten stund när jag sträckt på mig & gäspat klart ska jag rensa kattlådan & kila ner & kolla posten. Eller nej, jag ska åka hiss. Yey.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hallå där. Mina pengar på mobilen tog slut när jag ringde dig. Var dock på stan när du ringde mig, men det bara bröts, hoppades på att du skulle ringa upp igen, så jag gick en runda på stan. MEN vi får helt enkelt försöka få in en tid snart igen. PUsS!

2008-12-08 @ 15:31:46
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0