Godkväll partypinglor

Jag lyckades efter maten sova i tre timmar :) Aw. Inte för att jag känner mig utvilad nu. Det måste bli slut med dessa nattpass, de får mig att må psykiskt dåligt. När jag jobbade dagtid hade jag inga problem med att sova. Kanke hänt någon gång men då har det funnits någon bakomliggande orsak. Sedan jag började jobba nätter har jag legat sömnlös, sovit för lite eler för mycket - men ändå känner jag mig inte utvilad. Tycker arbetsgivare borde ta hänsyn till sådant. Det passar inte alla att jobba natt, så enkelt är det.

Ser fram emot morgondagen :) Vi ska fira lilljul hos Rebecka. Med massa julmat & kanske ett glas vin eller två. Det blir att baka julgodis också & pyssla. & självklart glögg, men saftglögg. (Mitt önskemål.) Jag tycker inte om glögg som bara smakar sprit. Det blir nog att knäppa massa galna kort också, så ni lär få ta del av vår lilljul. Iallafall lite.

& sist men inte minst. Bara för att du är nykterist behöver du inte tro att du vet hur det går till när ALLA dricker alkohol. Det du har kallas förutfattade meningar. Det finns människor som dricker med stil. Alla betér sig inte så som du beskriver. Jag har aldrig vaknat upp en morgon - dagen efter & sett ut som en crackpanda. Jag tvättar alltid bort sminket, oavsett hur trött jag är eller hur vingliga mina ben är. & bara så att göra det klart för dig, så kommentarar jag aldrig någon blogg anonymt. Jag står för mina ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0