Godmorgon hörni :)


Jag sitter här färdigsminkad & påklädd, redo att bege mig mot jobbet för några timmar. Det är nyårsafton idag, jag slutar klockan 18. & vi ska vara på middag 19. Mygod, hur ska jag hinna? Vi kommer att komma försent, det är ett som är säkert. Egentligen hade jag velat vara hemma, ledig. Tagit sovmorgon & gjort alt i min egen takt, för att få den rätta starten på den sista dagen på 2008. Så blev det inte. Bara att bita ihop.

Igår satt min karl vid datan hela dagen därför hade jag ingen tid för bloggandet. Men det gör inte så mycket, jag var trött efter den oändliga promenaden med Rebecka. Vi åt somsagt på Leons, därefter knallade vi överallt. Tillsist hamnade vi på ett solarie som jag alltid velat testa. Det var ballt! En röst som guidade mig igenom solningen. Dessutom vattendusch & en doftgrej som neutraliserade lukkten som annars uppstår i ett solarie. Det kändes som att jag aldrig ville gå därifrån. Var väldigt faschinerad & brun! Aw. Nej, jag vet att man inte borde sola solarium. Men säg mig, vad får man göra utan att det är skadligt eller kan döda på ett eller annat vis? Vi lever bara en gång, bättre att dö snygg.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0