Hur många dåliga hårdagar har du?

För min del är varje dag en dålig hårdag. Jag hatar att håret är så kort att jag inte får upp det utan att ta hjälp av massa klämmor & hårnålar. Det har växt fort iallafall & tur är väl det. Snart kan jag ha håret uppsatt :) Framtill ser håret ganska bra ut, men bak eftersom det är uppklippt så ser det mest ut som en ful jävla pojkfrilla. Idag har jag iallafall tuperat det & lockat det lite för att få volym & nu är det riktigt fluffigt. Har du tips på några fina frisyrer/uppsättningar man kan fixa med kort hår? Dela med dig. Jag önskar att jag inte haft lugg, då hade jag kunnat få bort håret från ansiktet med en halv tofs om ni förstår vad jag menar. Det är bara att vänta & försöka göra det bästa av situationen. Men om någon vill ge mig en julklapp, så tar jag gärna emot löshår :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0