It´s a hard thing faking a smile


Åh, jag har hittat mig själv. Har ingen aning om exakt hur det gick till, men igår hade jag tusentals kittlande fjärilar i magen, jag kände lyckan vidröra mig. Jag blev helt till mig, helt buselibusig. Sprang runt & filurade & gapskrattade utan att egentligen veta varför. Men äntligen(!) äntligen har jag hittat mig själv. Vart har jag varit? Varför har jag gömt mig för mig själv så himla länge? Jag hatar att vara bitter men älskar att vara denna spralliga tok fylld av konstigheter & galenskap. SKÅL! Ni anar inte hur glad jag är att jag är tillbaka. Åh.

Rebecka mobbar mig, jag förstår inte varför. Kallar mig indiankärring. Jag skulle tydligen passa som indian? Inte fan vet jag varför, men vi säger som så. Pratade med Jonna & Jonnis igår. Stackars sate. Hon är sjuk, igen. Magsjuka & halsfluss. Engla var tvungen att bajsa & bli torkad så vi tvingades lägga på. Barn är så härliga. Jag längtar tills jag får en egen buse. & jag är så glad att Jonna ska få en till bäbisjävel som ska heta Lillebror. Det är klart som fan han ska heta det. Varför inte? Mina förslag duger aldrig, så okej, döp bäbisen till Greger med skyll dig själv sen när ångesten kommer krypandes. Greger eller Greta, hur kan man ens fundera på det? HAHAHA. Du är en konstig toto, blaaaaaaah.

Nu ska jag visst gå till Lions, det var det värsta men absolut bästa. BIFFSTEK.

Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

Nee jag ljuger aldrig :D

2008-12-30 @ 14:23:02
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: K Y S S A R

OM du mår skit pga av det ida,g så mår du bättre imorn när det är glömt ;)

2008-12-30 @ 14:28:38
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

Greger, mygod. Jag skulle hellre skjuta mig själv.

2008-12-30 @ 17:24:28
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0