Lalala

Åh. Schemat för januari hade dykt upp :) & jag blev förvånad, nästan lite lycklig. Inte alls lika många nätter, några stycken blev det minsann. Lång ledighet också. Najs! Vem tror ni vinner idol? Jag har ärligt talat inte följt det, det är inte många program som jag verkligen följer. Jag hoppas på Alice, bara för att. Här sitter jag & färgar ögonbrynen. ^^ Så sexigt. Jag vill verkligen ha lite sol. Det första jag ska göra när jag får pengar är minsann att ta en sväng till solarieöarna. När jag är solbränd - oavsett om det är fejk, så känner jag mig sexigare. & mer tillfreds med mig själv & min kropp. & då blir det automatiskt att jag mår bättre.

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Håller med dig!

Kroppen ser så mycket bättre ut när den är brun!

Ha en toppen kväll! =)

2008-12-12 @ 23:44:40
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0