True colors

Jag har alltid älskat denna låt. Phil Collins, Eva Cassidys & Cyndi Laupers versioner. Texten är så underbar! Hörde versionen av Ane Brun på teve. Hennes version är mest känsloladdad enligt mig. Lyssna & njut

 
 

"Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear,
Just call me up,
Cause you know I'll be there"



&  här är reklamfilmen. Björn Borg. Den är fin. Två män ingår partnerskap.



& ni minns väl alla BIG IN JAPAN? Både låten & serien. Ane gjorde en version som kunde höras i serien. Riktigt bra cover. Jag skulle gärna höra henne sjunga vaggvisor. Ryser av hennes röst. Den är speciell & förbannat härlig.

Kommentarer
Postat av: Litage

undrade just, eller igår, vilken sångerskan var när jag hörde den på reklamen.

Tycker också den är fin btw :)

2008-12-10 @ 20:06:50
URL: http://litage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0