Vilka bloggar läser du varje dag?

Jag har faktiskt inte några bloggar jag absolut MÅSTE läsa varenda dag utan att dö av abstinens. Det finns ingen blogg som lockar mig så. Önskar att det fanns det faktiskt. (Speciellt när jag i brist på sömn & annan sysselsättning blir galen om nätterna.) Jag kan inte sova & ja, jag har försökt. Det är lönlöst, jag misslyckas varenda jäkla gång. Finns det någon som kan svara på varför? Visst att min dygnsrytm blivit fucked-up pga nattpassen. Men det måste vara mer än så alltså. Mina ögon har svidit sedan tio & jag har inte somnat än. Jag har gäspat istortsett hela dagen, sov 6 timmar inatt. Om man nu kan kalla det natt. Slog ihop som först klockan sex & min sambo väckte mig klockan ett. Bah. Nu åter till ämnet. Självklart kikar jag in på mina vänners bloggar. När Jonna väl uppdaterar är det härlig läsning. & Emelies lustigheter lyckas roa mig oftast. Saknar att inte Sara, Jonnis, Maria eller Rebecka bloggar. Men Rebecka lär vara på g, viskade en fågel. & jag ska erkänna att jag då & då läser Fias blogg för att läsa om min brors, hunden, bögen & hennes dagar. & vet ni vad? Jag läser då & då faktiskt skitirubriken.blogg.se bara för att. Men det är inte alltid den bloggen existerar inte. En dag finns den, den andra inte & nästa är den lösenordsskyddad. Bara det är så kul. ^^

Det behöver alltså inte betyda att jag är det minsta intresserad av ditt liv egentligen. Men alla förtjänar ett gott skratt. Det förlänger ju livet, ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag/vi läser ju din blogg också ;-) Vi måste ju hålla koll på varandras liv (i smyg) hihi! Ha det bra. Kram

2008-12-08 @ 12:47:22
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0