Bögalfa.

Så förbannat frustrerande. Hur är det med samarbetet - alfa? Hm. Någon gav mig klartecken om några dagar extra för att hinna få det intyg jag var tvungen att skicka in. Några dagar senare tar någon annan beslutet att avslå min ansökan. WHATTAFAKK. Detta krånglar självklart till allt för mig. & allt är deras fel. Fast det bryr de sig väl inte om, det är ju jag som blir lidandes. De har ju sin lön - för att bara göra fel & söla ner precis allt. Idioter! Jag får vänta ännu längre på utbetalningen nu, som att jag inte väntat tillräckligt? Det sjukaste är att jag fick intyget igår äntligen(!), postade det direkt. Det borde med andra ord vara framme hos dem idag & idag fick jag beslutet om avslag. ÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0