Det finns folk till allt.

Vad mycket folk det var i rörelse igår trots att det är helgen innan löning. Damn. Jag blir irriterad på alla fulla jäklar som tror att dom är så förbannat roliga. Deras IQ är typ. . inte befintligt. Många välbekanta ansikten dessutom. Hanna ville ha fyllemat :) Haha! Nu är jag ledig söndag, måndag, tisdag & sen blir det att jobba resten av vecka. Puh. Ska passa på att tvätta, vilket jag inte hunnit med på hurlänge somhelst känns det som. Jag hade en fuldag igår, sminket blev fult som fan & det slutade med att jag tvättade av mig allt & inte orkade sminka mig så som jag brukar. Det blev väldigt sparsamt med smink & jag hade en dålig hårdag & det har jag typ jämt sedan jag klippte mig. Jag vill så gärna kunna sätta upp det i toffs. Det är något jag verkligen saknar! Hoppas att det växer fort.

Igår kände jag mig ganska provocerad på jobbet. Av någon konstig anledning drogs alla muppar till min kassa. Jag vet inte hur många gånger jag hörde "Tjena Ida, tjena snygging!" Självklart tittade jag lite extra för att kanske notera ett välbekant ansikte, men inte. Det var alltså för mig helt okända personer som tilltalade mig vid namn (jag har namnskylt).. men ändå. Ehm?! Det frågades tillochmed efter min MSN "eftersom jag är så söt". Tror ni att jag tog det som en komplimang? Isåfall tror ni fel. Det känns mest obekvämt & provocerande när man försöker göra sitt jobb & främlingar betér sig hursomhelst. Som fullständiga idioter. Jag hoppas ni inte har alltför mycket minnesluckor. . att ni kommer förbi nyktra någon dag & skämms. Men idag hoppas jag att ni är förbannat bakis. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0