En liten uppdatering.

Vad jag är trött! Jag har inte fått någon helg alls. I fredags jobbade jag 17-00, lördag 14-23 & idag (söndag) 12-21. Jag är förbannat sliten & helt slut, trots det har jag sömnproblem. Jag är så uppe i varv varenda jäkla gång jag kommer hem, somnar alltid mellan 02-04. Det suger ^^ Hur mycket jag än sover är jag lika trött, jag är liksom aldrig utvilad. Dessutom har jag bärt massa tunga saker idag vilket resulterar i att min nacke är fuckep-up. Arbetsskada från mitt förra arbete. Bah. Som att inte det vore nog. . jag har dessutom hemskt ont i huvudet & datasittande gör det knappast bättre. MEN jag ville bara uppdatera er lite. & tala om att jag lever, för det gör jag :) Imorgon ska jag tvätta & bara njuta av min ledighet. På tisdag ska jag & älskling till mammi på middag. På fredag kanske det blir restaurangbesök med ett par filurer. Fast vet ni vad? Jag föredrar nog faktiskt att spendera min fredag hemma i soffan :) Vilken tråkmåns jag är, va? Haha. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min godispåse, det är jag värd. Ciao


Jag är så glad att jag får upp håret med hjälp av klämmor nu iallafall :) Aw. Hoppas det förbannade rufset växer fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0